آریوآریو، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آریو طلایی

و ذوباره...

1396/8/8 9:19
نویسنده : مامان
250 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم سلام 

ماه گذشته چهارسالت تمام شد و بهمون ثابت کردی که واقعا بزرگ شدی تمام کارها و رفتارهات بزرگتر شده و این نشون میده که کم کم داری از نوباوگی در میای 

فدای همه مهربونیات فقط خدا میدونه که چقدر دوستت داریم و به داشتنت افتخار میکنیم 

این روزها خیلی واست مهمه که از دستت ناراحت نشیم و تقریبا بعد از انجام کارهای خوب هم میپرسی از دستم عصبانی نیستی ؟ دوستم داری

هرچند یکم نگران کنندست که اینقدر این سوال رو میپرسی ولی واسم ارزشمنده که اینقدر واست مهمم 

شب ها حتما باید تو بغلم بخوابی و به گفته خودت بغلت نرمه خندونک

یک بار گفتی بغلم میکنی گفتم باعث افتخاره و نوذهنت موند هروقت میگی بغلم میکنی و من فقط بغلت میکنم خیلی جدی میگی چرا نمیگی باعث اختخاره ؟

کلمات خیلی قشنگی رو بیان میکنی که سوپرایز میشیم

مثل صدمه دیدیم 

قانون شکری نکنید 

اختخاره 

من پسر خلاقی هستم 

نقاشی هات شکل گرفته و من دیوانه وار دوستشون دارم  حتی اون روزکه با کرم دور چشمم و رژ لبم رو دیوار نقاشی کشیدی 

واقعا دلم نمیخوتد پاکش کنم چون انرژی میگیرم از دیدن نقاشیت رو دیوار که از حالت خط خطی به سر و دست و پا و گوش های سه برابر بزرگتر از سر تبدیل شدن

هوش خوبی داری 

تابستون گذشته با همه خوبی های مهد کودکت ( یکی یک دونه) مجبور شدم مهدت رو عوض کنم چون واقعا سیستم آموزشیشون ضعیف بود . فقط بازی محور بود 

الان تو مهد جدید ( نواندیشان کوچک) خیلی عاقل شدی و خیلی قانون مند 

یه حرف جالب ولی بد رو که درک نمیکنم چطور یاد گرفتی اینه که فکر مخیکنی سال نو حرفه بدیه میگی اقمقه سال نو 

و اینکه دیروز به من گفتی چطوری خرچنگ محبت

به مامان فریده بعد از کلی شیطنت گفتی من خوابم که میگیره کارهای اقمقانه ای انجام میدم 

کلا خیلی شیرین زبونی و باعث افتخار منو باباییمحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریو طلایی می باشد