آریوآریو، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آریو طلایی

نیناش کنم . . .

1394/8/20 8:15
نویسنده : مامان
108 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام

بازم تاخیر در نوشتن داشتم که از بابت شرمندم نمکدون مامان متاسفانه این روزها یکم زیادی شیطون و لجباز شدی و یه کوچولو جو خونه رو داری بهم میزنی

خونمون این روزها تبدیل شده به زمین فوتبال و تقریبا خالی خالی چون مبل ها و میز نهارخوری سفارش دادیم هنوز نیومدن

شما هم با خیال راحت بدو بدو میکنی و خودتم میگی بدو بدو کنم

جدیدا خیلی شیرین در خصوص هرچی باهات حرف میزنم میگی نیناش کنم منم بغلت میکنم میبرمت تا نیناش کنی بابا که میره بیرون میگی پییداش کنم ؟ هر روز صبح زود هم تو بغل بابایی جلو در خونه خودمون و همسایه ها دنبال پیشی میگردین و با هم بلند بلند میخونید پیشی پیشی پیشی. .  .

یه سفر تهران رفتیم  که خیلی بهمون خوش گذشت

راستی نمیدونم بگم خوشبختانه ( به خاطر شیرین بیان بودنت) یا متاسفانه ( درست نیست آخه) همه رو با اسم کوچیک صدا میکنی و از همه جالب پدر من و پدر باباجی رو مجید و مجتبی صدا میکنی چند روز پیش رفته بودیم خونه مامان فریده که ایشون واست آبمیوه آماده کرد یکم که خوردی گفتی بده مجید بخوره تهرانم که بودیم داد میزدی که مشبا مخوام . . .

امروز سرفه کردی یه کوچولو شیری که خورده بودی رو بالا آوردی تو حمام میگفتی این دوغه ؟

شعر جدید که واست میخونم چه پسری

گلپسر

قند عسل

تاج سر

من میخونم شما مصرع بعدی رو میگی

یکدونه کلیپ تو گوشیم هست که واسه شما دانلود کردم یه پسر بچه ترکمنه که تو عروسی آواز میخونه شما همیشه فکر میکنی که عروس مامان پسرست و اسم کلیپ رو گذاشتی مامانیش عروسه  منم وادار میکنی برم لباس سفید بلند بپوشم و به قول شما عروس بشم و اون کلیپ رو پخش کنیم و شما باهاش بخونی و من برقصم

به رنگین کمون میگی کمون کمون و خیلی آهنگ رنگین کمون رو دوست داری

شعر آقا پلیسه و حسنی نگو یه دسته گل و یه توپ دارم قل قلیه رو بلدی ولی ما باید کمکت کنیم تو خوندن

فکر کنمموسقی دان بشی چون میری میشینی کنار تار و صداشو در میاری و میزنی زیر آواز البته به سبک خودت ولی من خیلی لذت میبرم که همونم گوش میدم

نفسم دوست دارم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریو طلایی می باشد