آریوآریو، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آریو طلایی

هر روز برایم لذت روز مادر را دارد

1394/7/19 7:37
نویسنده : مامان
160 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان بازهم  دوساله شدنت مبارک

از روزی که اومدیم خونه جدید شب ها تو اتاق خودت میخوابی و خیلی هم لذت میبری

دیشب ساعت 1.5 خوابیدم و ساعت 3 مثل همیشه صدام زدی و منو طلبیدی اینقدر خوابم میومد که لباساتو تعویض کردم و آوردمت تو اتاق پیش خودم و تو بغلم خوابیدی فقط خدا میدونه که چه خواب راحتی رفتم من و امروز علت اینکه نمیدونستم چرا تو این خونه خواب خوش نداشتم چی بود

بند بند وجودم تو رو کنارش میطلبیده و من استقامت میکردم

نونوی قشنگم این روزها خونمون شلوغه و کلی مهمان داریم شما هم که کلا تحت جو کارن هستی و کارهای اشتباه اونو تکرار میکنی

دیشب با خاله و کارن و دایی علی رفتیم ته لنجی ها ، مغازه رو شما و کارن به گند کشیدین وای خدا مرده بودم از خجالت ولی خوب چون با خودم عهد کردم بذارم بچگب کنی تحمل کردم

دردت به جونم مامان و بابا خیلی دوست دارن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریو طلایی می باشد