آریوآریو، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آریو طلایی

پرنس آریو تولد دو سالگیت مبارک

1394/7/12 13:37
نویسنده : مامان
169 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

همه کسم

وجود منو و پدر

زیبایی زندگیم تولدت مبارک

به خاطر مسیله که دوست ندارم در موردش اینجا صحبت کنم امسال هم مثل سال گذشته مقدور نشد تولدت رو مفصل بگیریم ولی مامان فریده زحمت کشید و همکاری کرد و یه جش خانوادگی و خوب برپا شد

تم تولدت باب اسفنجی بود و واسه همه تاج خریدم و همه سر کردن و کلا جشن خانوادگی خوبی از آب در اومد

دوست داریم عشق منو پدر

از اینجا به بعد رو در تاریخ 20 آبان اضافه کردم

بالاخره تونستم یه جشن تولد مفصل واست برگزار کنم جشن تولد با تم باب اسفنجی دکور بادکنک با مدل باب اسفنجی کیک دوطبقه که پر از عروسک های کارتون باب اسفنجی بود میوه ها باب اسنجی شام با لوگو باب اسفنجی و پذیرایی ویژه باباجی از مهمونها که یه میز بار حسابی تدارک داد و کلی به همه خوش گذشت

عزیز دلم به جرات میتونم بگم به همه مهمونها خیلی خوش گذشت و جشن عالی و بدون نقصی بود .

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریو طلایی می باشد