آریوآریو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

آریو طلایی

سفر به تهران ...

1394/5/17 14:25
نویسنده : مامان
84 بازدید
اشتراک گذاری

 عشق مامان

سه روزی که اینجا نبودم با هم تهران بودیم پیش خاتون و باباجون به قول خودت نمی دونم فازت چی بود که بابای منو باباجون صدا کردی اونا هم کلی خوششون اومد

موقع رفتن تو فرودگاه و موقع پرواز خیلی اذیتم کردی ولی موقع برگشت خیلی پسر خوبی بودی چون شانس با من یار بود و یه صندلی کنارم خالی بود و شما روی اون نشستی .

در کل سفر خوبی بود سه روز جامع و کامل .

دارم واسه خونه جدیدمون برنامه ریزی میکنم و وسیله میخرم میخوام ست آشپزخونه رو سبز فسفری و مشکی بچینم و فعلا اهواز یا تهران هرچیز سبز میبینم میخرم خندونک

فکر چیدمان اتاق شما هم هستم دوست دارم تفریحاتت تو اتاقت کمتر از یه پارک نباشه و وقتی میری تو اتاقت بهت خوش بگذره .

فعلا کلی کار دارم همکاریه شما هم خیلی ضروریه چون ایروزها لحظه به لحظه میگی بغل و من باید بغلت کنم و تا لحظه ای خودت دیگه تمایل نداشته باشی رضایت نمی دی از بغلم بیرون بیای

دوست دارم عزیز دل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریو طلایی می باشد